הצורך שלנו בתנועה     ספורט חברותי     תנועה לפי הוראות יצרן     עקרונות היסוד של האימון הפונקציונלי     רפואה משמרת     שיעורי חינוך גופני לילדים, נוער ובוגרים  

בס"ד

074-676-94-56

תוכנית עלייה במסת שריר

משקל מורכב מכמה פרמטרים אשר מחייבים התייחסות מתאימה וזאת על מנת להגיע לתוצאות הרצויות מבחינת משקל הגוף והיחס בין מסת שריר לשומן. המשקל שלנו כולל כמה מרכיבים שהינם: שומן, שריר, נוזלים, איברים ועצמות, כאשר הפרמטרים הניתנים לשינוי הינם השלושה הראשונים. כאשר אנו עולים במשקל, למעשה אנו עולים בעיקר במסת השריר, השומן והנוזלים. ככל שגופנו כולל יותר מסת שריר, כך ניתן לשרוף יותר קלוריות בזמן מנוחה ואף לאכול יותר. תוכנית עלייה במסת שריר כוללת את כל הפרמטרים הרלוונטיים לתהליך יעיל של ירידה בשומן וחיטוב הגוף.

עלייה מהירה במסת שריר

תוכנית עלייה במסת שריר חייבת היות מבוססת על תזונה נכונה ולכלול את כל אבות המזון ושיוך כל סגי המזון לקטגוריה הנכונה. תוכנית עלייה במסת שריר מתאימה הן לגברים והן לנשים וזאת ללא שוני בתכנית האימונים. עלייה מהירה במסת שריר מבוססת על צריכת חלבון המורכב מעשרים חומצות אמינו חיוניות. צריכת החלבון חשובה לירידה במשקל ובאחוזי השומן שכן היא מעניקה תחושת שובע ושומרת על מסת השריר.

עלייה נקייה במסת שריר

עלייה נקייה במסת שריר דורשת התייחסות להבדלים לגבי האופן שבו נהגנו לאוכל ובין אופן האכילה הצפוי לנו. עלייה מהירה במסת שריר מתבססת על מאזן קלורי שהוא היחס שבין הקלוריות הנכנסות לגוף לעומת אלה היוצאות ממנו. תוכנית עלייה במסת שריר מתמקדת בממצב של מאזן קלורי חיובי ביו צריכת הקלוריות עולה על הוצאתן, כאשר מצב זה דורש שינוי. עלייה מהירה במסת שריר תחייב את הגוף לעשות שימוש בעודף הקלוריות לשם בנייה של מסת שריר ובכך ניתן להשיג מראה חטוב ושרירי.

איך להעלות מסת שריר בידיים

עלייה נקייה במסת שריר אינה משימה פשוטה, שכן עלייה במסת השריר ב-1 ק"ג אינה קלה כמו העלייה או הירידה במסה של 1 ק"ג שומן. על סמך מחקרים, מתקבלת ההערכה כי 1 ק"ג שריר הינו שווה ערך ל-2500-5000 קלוריות וזאת בהתאם לפרמטרים אישיים וסביבתיים. על מנת לענות על השאלה איך להעלות מסת שריר בידיים הרי שיש להבין מהם סוגי האימונים הרצויים והיעילים ביותר. התשובה לשאלה איך להעלות מסת שריר בידיים כוללת תכנית אימונים שבועית בדגש על שיפור הכוח וגודל השריר. על מנת להגיע לתוצאות מיטביות במהירות מומלץ לשלב בין אימון מהיר, אימון איטי עם תשומת לב ואימוני כוח הכוללים עבודה עם משקלים גבוהים וחזרות מועטות.

אימון מתקדם בהובלת והדרכת גיא דניאל כולל שיטות ותכניות אימונים המתחדשות כל העת ומבוססות על תנועה של הגוף. אנו מאמינים כי אימון הוא למעשה סוג של משחק חברתי המשלב דינמיקה קבוצתית. אנו במרכז אימון מתקדם נתאים עבורכם תכנית אימונים אישית המשלבת חוויה מאתגרת, פיתוח ריכוז, הקשבה ותנועה ודרגות קושי לפי יכולת המתאמן. אצלנו תוכלו ליהנות מהתאמת תוכנית עלייה במסת שריר יעילה ומקצועית אשר תספק עבורכם עלייה מהירה במסת שריר, עלייה נקייה במסת שריר ועוד וכל זאת בהתאם למטרותיכם האישיות.
 
 

בואו להנות משיעור היכרות ללא עלות באווירה מחשמלת!
לפרטים נוספים חייגו
 074-767-94-56 
או מלאו את הטופס

המודל שלנו בנוי על מי שמגיע לאימון מתקדם!

באת הרווחת הרווחנו

phone3, phone, contact, telephone, support, call

074-767-94-56

envelop2, envelop, mail, email, contact, letter

Guydaniel84@gmail.com

location5, location, map, marker, pin

שדרות המלאכות 12, מודיעין רעות

בואו להנות משיעור היכרות ללא עלות באווירה מחשמלת!
לפרטים נוספים חייגו 074-767-94-56 או מלאו את הטופס

המודל שלנו בנוי על מי שמגיע לאימון מתקדם!

באת הרווחת הרווחנו